Gerçekten işe yarayan nasıl yapılır videoları (ve neden)

Hepimiz sürekli olarak yeni bir şeyler öğrenme arayışı içindeyiz. Kod yazmayı öğrenmek kadar karmaşık veya Makarna pişirmek kadar basit bir şey olabilir. Birkaç on yıl öncesine kadar, bu soruların cevaplarını bulmak için kitaplar ve konu uzmanları bulmak için sütundan postaya koşmak gerekiyordu. Ancak, bu geçmişte kaldı. Sorgumuz ne olursa olsun, hepsini bize öğretebilecek bir öğretmenimiz olduğunu biliyoruz. Evet, internetten bahsediyoruz.
Wiki-How ve bir kişinin sahip olabileceği her soruyu ele alan bloglarla, bulması zor bir cevap yoktur. Hemen hemen her şeyi kolay anlaşılır bir video şeklinde yapmanın bir demosunu sunan Youtube’un büyülü dünyasını da unutmamak gerek.bir raporuna göre Youtube’un, son birkaç yıldır en popüler arama kategorisi müzik veya videolardan ziyade nasıl yapılır oldu. Ve bu, markaların kitlelerini çekmek ve onların ilgisini çekmek için öğretici ve nasıl yapılır videoları oluşturmaya nasıl ve neden odaklanması gerektiğini anlamamız için başlı başına bir nedendir.
Nasıl Yapılır Videosu Nedir ve Markanızın Neden Bir Videoya İhtiyacı Var?
Nasıl yapılır videosu, bir şeyin nasıl yapıldığını açıklayan bir videodur. Markanıza çeşitli şekillerde yardımcı olabilirler, bu nedenle nasıl yapılır videolarını ve bunları nasıl yapacağınızı bildiğinizden emin olmanız önemlidir. New York Times onlara “başarılı bir video pazarlama stratejisinin sırrı” diyor.
Nasıl yapılır videoları her işletme için harika bir kaynaktır. Yeni ve mevcut müşteriler için bir kaynak oluştururlar, SEO’nuzu geliştirirler vehedef kitlenizin ilgisini çekerler. 2018’de yayınlanan bir WyzOwl raporu, internet kullanıcılarının yüzde 72’sinden fazlasının metin yerine video yardımıyla yeni şeyler öğrenmeyi tercih ettiğini buldu. Bu, bir marka sahibi veya pazarlamacı olarak nasıl yapılır videosuna yatırım yapmak için daha fazla nedendir. Bu blog, nasıl yapılır videosunun ne olduğuna, neden bir videoya sahip olmanız gerektiğine ve kendi videonuzu oluşturmanıza yardımcı olması için kimi kullanabileceğinize bakacaktır.
Ne Tür Nasıl Yapılır Videoları En İyi Çalışır?
İnternette farklı türde nasıl yapılır videoları var. Youtube’u açar ve sadece Nasıl Yapılır’ı ararsanız, muhtemelen bir milyondan fazla sonuç bulacaksınız. Ancak, bunlar arasında gezinirseniz, yalnızca birkaçının yüksek sayıda görüntüleme, beğeni, paylaşım ve yoruma sahip olduğunu görürsünüz.
Peki, birkaç videoyu çalıştırırken birkaç videoyu başarısız kılan nedir? Nasıl yapılır videolarında başarılı olan birkaç temel unsur ve farklılaştırıcı vardır. Diğerlerinden öne çıkan videoları nasıl oluşturabileceğinizi öğrenmek için okumaya devam edin.
İnsan Öğesi
Gezegendeki en iyi nasıl yapılır videosuna sahip olabilirsiniz, ancak içinde insan öğesi yoksa, izleyicilerinizle bağlantı kurmayacaktır. Nasıl yapılır videonuzun bir üründen daha fazlası olması gerekir. Ürünün izleyiciye sağladığı fayda ile ilgili olmalıdır. Bu, izleyici için kendi hayatında ne anlama geliyor? Ürün onlar için ne anlama geliyor?
Heyecanlanacak çok az şeyin olduğu bir yaşam alanında, harika bir yeni ürün, heyecanlanmak için bir neden veya sahip olduğunuz bir şey için minnettar olmak için bir neden olabilir. İzleyiciye ürünün hayatlarına nasıl uyduğunu gösterin. İzleyiciye ürünün hayatlarını nasıl iyileştirebileceğini gösterin. Nasıl yapılır videosunun sıkıcı olması için hiçbir neden yok!
Adım Adım Demo
Nasıl yapılır videosu oluşturmak, özellikle video oluşturucu değilseniz göz korkutucu bir görev olabilir. Ancak doğru araçlar ve biraz çabayla herkes yeni bir şeyler öğreten ve her izleyici için paha biçilmez bir kaynak olacak mükemmel bir video hazırlayabilir. Nasıl yapılır videosu oluşturmanın birçok farklı yolu vardır. En etkili yollardan biri adım adım gösteri yapmaktır.
İnsanlar çok görseldir ve eylemin gerçekleştiğini görmek, öğretmek için harika bir yoldur. Ayrıca, kamerada bir kişinin izleyicilerle konuşmasını ve süreci açıklamasını sağlayabilirsiniz. Nasıl yapılır videosu oluşturmak için profesyonel bir videoya ihtiyacınız yok, böylece herkes yapabilir. Tek ihtiyacınız olan bir kamera, yeşil bir ekran ve videoyu yapacak bir kişi. Bu öğeleri çevrimiçi video düzenleyiciye araçlar Profesyonel videolarda sorunsuz bir şekilde düzenlemenize yardımcı olacak yerleşik şablonlara sahip
Örneğin, bir hamburgerin nasıl yapılacağına ilişkin bir nasıl yapılır videosu oluştururken, izleyicilere hamburger yapma sürecini göstermek için adım adım bir demo kullanmak en iyisidir. İlk önce tüm malzemeleri alın. Bir burger köftesi, peynir, marul, domates, çörek ve biraz ketçap, mayonez ve hardal alın. Ardından, köfteyi ızgara yaparak başlamak istiyorsunuz. O pişerken siz de malzemelerinizi hazırlayacaksınız.
Marul, domates ve peyniri ekleyin. Topuzun üzerine biraz ketçap, mayonez ve hardal koyun ve ızgaraya yerleştirin. Ketçap, mayonez ve hardal karışınca çöreği ızgaradan çıkarın. Hamburger hazır! Bu videolar uzun süre devam edecek gibi görünse de, endişelenmeyin. Mükemmel nasıl yapılır videoları oluşturmaya gelince, anahtar kelime kısalık değildir!
Animasyon ve Görselleri
eklemenin en iyi yolu bilgiler Nasıl yapılır videonuza Hareketli grafikler ve görüntüler, bir kullanıcının nasıl yapılır videosu oluştururken atması gereken adımların türünü göstermek için kullanılabilir.
Örneğin, yaratıcı, aracın tutamaca nasıl ekleneceğini gösteren bir başlık ekleyebilir. Görüntüler, gereken tutamaç türünü ve takıldığında aracın nasıl görüneceğini göstermek gibi daha fazla görsel eklemek için de kullanılabilir. görseller için .kullanabileceğiniz tüm araçlar, animasyonlar ve stok
Sonuç
Umarız bu blogu faydalı bulmuşsunuzdur. Nasıl yapılır videosunun nasıl oluşturulacağından emin değilseniz, cebinizde delik açmadan profesyonel görünümlü bir video oluşturmak için ihtiyacınız olan tüm yardımı bulacaksınız. Başka sorularınız, sorularınız veya endişeleriniz varsa, bunları yorumlar bölümüne bırakın!
The post Gerçekten işe yarayan nasıl yapılır videoları (ve neden) first appeared on Güncel Paylaşım.
source https://www.guncelpaylasim.com/gercekten-ise-yarayan-nasil-yapilir-videolari-ve-neden/
Yorumlar
Yorum Gönder