iOS 16’da Kilitleme Modu Nasıl Kullanılır?

iOS 16'da Kilitleme Modu Nasıl Kullanılır

Makale, iOS 16’da Kilitleme Modu Nasıl Kullanılacağını açıklar. iOS’ta Kilitleme Modunu etkinleştirdiğinizde, iPhone’unuz özellikle size yönelik siber saldırılara karşı korunur. iOS tarafından uygulanan güvenlik ve gizlilik önlemleri nedeniyle, Apple’ın iPhone’ları, halka açık farkla en güvenli cihazlardır.

Kilitleme Modu, maksimum güvenlik için sistem özelliklerini kısıtlayan ve iOS 16, iPadOS 16 beta ve macOS 13 Ventura’da kullanılabilecek yeni bir özelliktir. NSO Group’un Pegasus’u gibi dünyanın her yerindeki gazetecileri, politikacıları, muhalifleri ve aktivistleri hedef almak için kullanılan gelişmiş casus yazılımlardan ürünlerini korumak için Apple tarafından oluşturuldu. Pegasus casus yazılımı olası bir tehdit gibi görünebilir. Ancak bazıları için Kilitleme Modu yaşam ve ölüm arasındaki fark anlamına gelebilir.

iOS 16’da Kilitleme Modu Kullanma

Adım 1: iOS/iPad’de: Ayarlar > Gizlilik ve Güvenlik’e gidin.

Adım 2: Mac’te:  Sistem Tercihleri ​​> Gizlilik ve Güvenlik’e gidin.

iOS 16'da Kilitleme Modu Kullanma
iOS 16’da Kilitleme Modu Kullanma

Adım 3: Gizlilik ve Güvenlik ekranında aşağı kaydırın ve “Kilitleme Modu”nu seçin.

Adım 4: Kilitleme Modu ile ilgili ayrıntıları içeren açılır pencere görünecektir.  Daha fazla bilgi istiyorsanız  “Daha Fazla Bilgi”yi tıklayın, aksi durumda devam etmek için “Kilitleme Modunu Aç”ı seçin.

Adım 5: Onaylamak için “Aç ve yeniden başlat” seçin.

Adım 6: Cihazınız yeniden başlatılacaktır. Cihazınızın pin/parolasını kullanarak kilidi açın. Tüm Kilitleme Modu ayarları artık açıktır. Yukarıdaki adımları kullanarak da Kilitleme Modunu devre dışı bırakabilirsiniz.

The post iOS 16’da Kilitleme Modu Nasıl Kullanılır? first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/ios-16da-kilitleme-modu-nasil-kullanilir/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?