Android’de Pil Yüzdesi Nasıl Görüntülenir?

Android'de Pil Yüzdesi Nasıl Görüntülenir

Bu yazıda size Android’de pil yüzdesi nasıl göstereceğinizi öğretmeye çalışacağız. Varsayılan olarak ekranın üst kısmındaki durum çubuğunda kalan pil yüzdesini göstermeyen birçok Android cihazı vardır. Bunun yerine, bir pil simgesi görüntülerler ve ne kadar kaldığını tahmin etmek için seviyeyi kullanmanız beklenir. Ancak tam pil ömrü, Android cihazınız şarj olurken kilit ekranında görüntülenecektir. Çoğu kişi, telefonunun durumunun ve bildirim çubuklarının olabildiğince düzenli kalmasını ister. Bazı kişilerin sahip olduğu bir istisna, pil yüzdesi istatistikleridir.

Pilin şarj seviyesi, standart pil sembolü ile görüntülenebilir, ancak bu ekran, küçük boyutu nedeniyle biraz belirsizdir. Android’de pil seviyesinin daha doğru bir şekilde görüntülenmesi için standart pil simgesinin yanında bulunan bir pil yüzdesi göstergesini etkinleştirebilirsiniz. Pil seviyesinin ek doğruluğu, telefonunuzun pilinin tüm gün dayanacağı konusunda size ekstra güven verebilir veya tam tersine, telefonunuzu şarj etmeden önce bitmesini önlemek için pil ömrünüzü yönetmeniz gerektiğini bilmenizi sağlar. Aşağıda Android’de pil yüzdesini gösterme adımlarından bahsettik.

Android’de Pil Yüzdesi Nasıl Gösterilir?

Adım 1: Telefonunuzda Ayarlar’a dokunun.

Adım 2: Aşağı kaydırın ve Pil’e dokunun.

Adım 3: Aşağı kaydırın ve Durum Çubuğunda Pil Yüzdesini Göster’e dokunun.

Adım 4: Telefonunuz artık ekranın üst kısmındaki pil çubuğu simgesinin üstünde sayısal pil yüzdesi değerini görüntüleyecektir.

Android'de Pil Yüzdesi Görüntüleme
Android’de Pil Yüzdesi Görüntüleme

Samsung Telefonlarda Pil Yüzdesi Nasıl Gösterilir?

Adım 1: Samsung telefonunuzda Uygulamalar’a dokunun.

Adım 2: Ayarlar’a dokunun.

Adım 3: Pil’e gidin.

Adım 4: Pil Yüzdesini açmak için Durum Çubuğundaki Yüzde’nin yanındaki kaydırıcıya dokunun.

Android cihazda pil yüzdesinin nasıl etkinleştirileceğine dair makalemizin size yardımcı olacağını ve tüm sorunlarınızı çözeceğini umuyoruz. Pil yüzdesi, akıllı telefonlarınızdaki gerçek pil seviyesini bilmenize yardımcı olur. Ancak bu, akıllı telefonunuzda kullanabileceğiniz varsayılan bir seçenek değildir, ancak nasıl etkinleştirileceğini bilmek istiyorsanız, yukarıda belirtilen adımları izleyin.

The post Android’de Pil Yüzdesi Nasıl Görüntülenir? first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/androidde-pil-yuzdesi-nasil-goruntulenir/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?