FIFA 23 Anti Cheat Hatası Çözümü

FIFA 23 Anti Cheat Hatası Çözümü

Herkese merhaba, bugün bu yazımızda sizlere PC’de FIFA 23 anti cheat hatasını nasıl düzelteceğinizi göstereceğiz. Ultimate Edition’ı denemek isteyen birçok PC oyuncusu, FIFA 23’te EA Anti Cheat hata mesajıyla karşılaştı ve bu da oyuna başlamalarını sinir bozucu bir şekilde engelliyor. Bu, gelişmiş çekirdek seviyesinde hile önleme sistemine sahip ilk FIFA oyunu olduğundan, erken erişim oyuncuları maalesef gelecekte düzeltilecek sorunlarla karşı karşıya. Ancak neyse ki FIFA 23’teki EA Anti Cheat hatasının bir çözümü var, bu yüzden çözümü öğrenmek için bu kılavuzun geri kalanını mutlaka okuyun. O halde lafı fazla uzatmadan başlayalım.

FIFA 23’ün hile karşıtı hatası, bazı PC oyuncularının PC oyununu Origin veya Steam üzerinden ilk kez başlatmaya çalışırken karşılaştıkları ani bir engeldir. Bu, diğer platformlarda oynayanlar için bir sorun gibi görünmese de bug ile karşılaşanların futbol oyunu oynamasını engelliyor. Hata iki şekilde kendini gösteriyor: ya oyunun basit bir siyah ekranla yüklenmesini engelleyerek ve kapanmaya zorlama ihtiyacıyla ya da hile karşıtı yazılımın kendisinde “EA AntiCheat Service bir hatayla karşılaştı” yazan gerçek bir hata mesajıyla. . Lütfen oyunu yeniden başlatın.” İşte bu sinir bozucu sorunu çözmek için bilmeniz gerekenler.

PC’de FIFA 23 Anti Cheat Hatası Nasıl Onarılır?

Origin/Steam’i Yönetici Olarak Çalıştırın

Adım 1: Masaüstünde veya başlat menüsünden Origin veya Steam uygulamasına sağ tıklayın.

Adım 2: “Yönetici olarak çalıştır”ı seçin ve ardından açılır pencere göründüğünde değişiklik yapmasına izin verin.

Adım 3: FIFA 23’ü normal şekilde başlatın.

FIFA 23 Anti Cheat Hatası
FIFA 23 Anti Cheat Hatası

Çalıştır Sonra Sil Anti Hile Kendini

Adım 1: EA anti cheat klasörüne gidin (C:Program FilesEAAC).

Adım 2: EAAntiCheat.Installer.exe’yi başlatın ve ardından kapatın.

Adım 3: EAAntiCheat.Installer.exe’yi silin.

Adım 4: FIFA 23’ü Origin veya Steam üzerinden başlatın.

Oyunu Yeniden Yükle

Adım 1: Steam veya Origin’i yönetici olarak çalıştırın, FIFA 23’ü bulun ve tamamen kaldırın.

Adım 2: Ardından hepsini tekrar indirin.

Adım 3: Yeniden indirdikten sonra oyunu başlatın ve sonunda çalışması gerekir.

PC’de FIFA 23 hile önleme hatasının nasıl düzeltileceğiyle ilgili makalemizi beğeneceğinizi umuyoruz. Büyük olasılıkla bu sorunu çözecektir. Bu yöntemden sonra dahi FIFA 23 EA Anti-Cheat hatası devam ediyorsa son çareniz EA destek ile iletişime geçerek sorunu açıklamaktır. Geliştiricilerin bu ciddi sorunu çabucak çözeceklerini ve ücretli erken erişimden yararlanamayan FIFA 23 Ultitame Edition alıcılarını tazmin edeceklerini umuyoruz. Makalemizi beğendiyseniz, lütfen başkalarıyla paylaşın.

The post FIFA 23 Anti Cheat Hatası Çözümü first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/fifa-23-anti-cheat-hatasi-cozumu/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?