iPhone veya Android’de Sizi Engelleyen Birine Nasıl Mesaj Yazılır?

iPhone veya Android'de Sizi Engelleyen Birine Nasıl Mesaj Yazılır

Herkese merhaba, bugün bu yazımızda size iPhone veya Android’de sizi engelleyen birine nasıl mesaj göndereceğinizi göstereceğiz. Biri sizi çoğu Android ve iPhone uygulamasında mesajlaşmanızı engellerse herhangi bir bildirim almazsınız ve bu uygulamaların çoğu, bir kişi engellendikten sonra iletişim kurmaya devam etmenize izin vermez. Ancak Android, iPhone ve sosyal medya uygulamalarında sizi engelleyen bir kişiye mesaj göndermenin bir yolu vardır. O halde lafı fazla uzatmadan başlayalım.

Engellenmesine rağmen Android, iPhone ve sosyal ağ uygulamalarında engellenen bir kişiye kısa mesaj gönderebilirsiniz. Biri sizi çoğu Android ve iPhone uygulamasında mesajlaşmanızı engellediğinde, muhtemelen herhangi bir bildirim almazsınız ve bu uygulamaların çoğu, bir kişi engellendikten sonra iletişim kurmaya devam etmenize izin vermez. Ancak, sizi Android veya iPhone’da engelleyen bir kişiye mesaj göndermenin yolları vardır . Devam etmeden önce, android’i güncellemenizi ve iPhone’u güncellemenizi öneririz.

Sizi Engelleyen Birine Nasıl Mesaj Yazılır?

Android’de Sizi Engelleyen Birine Nasıl Mesaj Gönderilir?

Adım 1: Google Play Store’da SpoofCard uygulamasını arayın ve indirin.

Adım 2: Kurulumdan sonra uygulamayı açın ve navigasyon sayfasında SpoofText’i seçin.

Adım 3: Yeni Sahte Metin’e dokunun.

Adım 4: Kısa mesaj göndermek istediğiniz telefon numarasını aşağıdaki alana yazın. (Telefon numarası seçmeyi kolaylaştırmak için uygulamanın telefon rehberine erişmesine izin verebilirsiniz).

Adım 5: Mesajınızı yazın ve kişiye gönderin. Alternatif olarak, İnternet üzerinden herhangi birine mesaj göndermenize izin veren herhangi bir anonim mesajlaşma uygulamasını veya hizmetini kullanabilirsiniz.

iPhone veya Android'de Sizi Engelleyen Birine Mesaj Atma
iPhone veya Android’de Sizi Engelleyen Birine Mesaj Atma

iPhone’da Sizi Engelleyen Birine Nasıl Mesaj Yazılır?

Adım 1: iPhone’unuzda Ayarlar’a gidin.

Adım 2: “iMessages”a dokunun

Adım 3: “Gönder ve Al”a dokunun

Adım 4: “Size iMessage ile ulaşabilirsiniz” ifadesini arayın ve düğmesine basın.

Adım 5: Başka bir e-postaya dokunun ve yeni bir adres yazın.

Adım 6: Bu doğrulanmış e-posta adresine gidin ve “konuşma formunuzu başlatın”.

Sizi engelleyen birine (iPhone ve Android) nasıl mesaj gönderileceğiyle ilgili makalemizi beğeneceğinizi umuyoruz. Android, iPhone ve sosyal ağ programlarında sizi engelleyen bir kişiye mesaj göndermek için birkaç uygulama kullanabilirsiniz. Kişiyle İnternet üzerinden iletişim kurmak için isimsiz bir mesajlaşma servisini kullanabilirsiniz. Telefon numaranızı engellerseniz, alıcı kendisine gönderdiğiniz mesajları almayabilir. Makalemizi beğendiyseniz, lütfen başkalarıyla paylaşın.

The post iPhone veya Android’de Sizi Engelleyen Birine Nasıl Mesaj Yazılır? first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/iphone-veya-androidde-sizi-engelleyen-birine-nasil-mesaj-yazilir/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?