Snapchat Bildirimleri Nasıl Etkinleştirilir?

Snapchat Bildirimleri Nasıl Etkinleştirilir

Herkese merhaba, bugün bu yazımızda sizlere Snapchat bildirimleri nasıl açacağınızı göstereceğiz. Snapchat’te yeni Snap’ler, sohbetler ve hikayeler için bildirim görmüyorsanız, ayarlarınızda bazı küçük değişiklikler yapmanız yeterlidir. Bu makale, Android veya iPhone’da Snapchat bildirimleri nasıl açacağınızı ve yalnızca en önemli Snapchat içeriğinden haberdar olmanız için bildirimleri nasıl özelleştireceğinizi anlatacaktır. O halde lafı fazla uzatmadan başlayalım.

Snapchat, kullanıcıların keyif aldığı ilgi çekici bir arayüze ve heyecan verici özelliklere sahiptir. Mini oyunlardan interaktif haritaya, serilere ve sohbetlere kadar bu uygulamada ne kadar zaman harcadığınızı fark etmeyebilirsiniz. İster ekran başında geçirdiğiniz süreyi azaltmak ister çalışma programınızı düzene koymak isteyin, Snapchat bildirimlerini devre dışı bırakmak, dikkat dağıtıcı unsurların ve uygulamayı açmaya yönelik istemlerin minimumda tutulmasına yardımcı olabilir. Devam etmeden önce Snapchat’i güncellemenizi  öneririz.

Snapchat Bildirimleri Nasıl Etkinleştirilir?

Android Telefon Ayarlarından Snapchat Bildirimlerini Etkinleştir

Adım 1: Ana ekranınızdan “Ayarlar” uygulamasını seçiniz.

Adım 2: “Bildirimler”i seçin ve daha sonra “Tümünü gör” seçeneğine ilerleyiniz.

Adım 3: Menüden “Snapchat” uygulamasını bulun.

Adım 4: Etkinleştirmek için bildirimler seçeneğini AÇIK konuma getirin.

Snapchat Bildirimleri Etkinleştirme
Snapchat Bildirimleri Etkinleştirme

Android Aracılığıyla Snapchat Uygulamasından Snapchat Bildirimlerini Etkinleştirin

Adım 1: Snapchat’i başlatın.

Adım 2: Profil ekranından dişli çark “Ayarlar” simgesine tıklayınız.

Adım 3: “Bildirimlere tıklayın.

Adım 4: “Bildirimleri Etkinleştir” seçeneğini AÇIK konuma getirin.

iPhone Ayarlarından Snapchat Bildirimlerini Etkinleştirin

Adım 1: Telefonunuzdan “Ayarlar” uygulamasına giriniz.

Adım 2: İkinci öğe listesinden “Bildirimler”i seçin.

Adım 3 : “Snapchat”ı bulmak için uygulama listenizde gezinin ve ardından üzerine dokunun.

Adım 4: “Bildirimlere İzin Ver” seçeneğini AÇIK durumuna getirin.

iPhone aracılığıyla Snapchat Uygulamasından Snapchat Bildirimlerini Etkinleştirin

Adım 1: Ekranın üst kısmından profil resminize tıklayın.

Adım 2: “Ayarlar” dişli simgesine tıklayın.

Adım 3: “Bildirimler”i seçiniz.

Adım 4: Etkinleştirmek için bildirimler seçeneğini AÇIK konuma getirin.

Snapchat bildirimlerinin nasıl açılacağı hakkındaki makalemizi beğeneceğinizi umuyoruz. Bildirimler faydalı olmak içindir, bu yüzden birçok insan onları her zaman açık tutar. Ancak bazen bu bildirimler kontrolden çıkabilir ve yapmak istediğiniz tek şey ara vermektir. Bildirimlerle ne yapmak isterseniz isteyin, her ikisinde de faydalı bilgiler bulacaksınız. Makalemizi beğendiyseniz, lütfen başkalarıyla paylaşın.

The post Snapchat Bildirimleri Nasıl Etkinleştirilir? first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/snapchat-bildirimleri-nasil-etkinlestirilir/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?