iPhone’da Netflix İndirilemiyor Sorunu Nasıl Onarılır?

iPhone'da Netflix İndirilemiyor Sorunu Nasıl Onarılır

Bu yazıda size iPhone’da Netflix indirilemiyor sorununu nasıl düzelteceğinizi öğretmeye çalışacağız. Netflix, evdeki televizyon izleyicileri için orijinal ana akış seçeneğidir. Yaklaşık 20 yıl önce başladığında Netflix, DVD’leri doğrudan evinize gönderen abonelik tabanlı DVD hizmeti sağlamaktaydı. Hala var, ancak 2007’de Netflix, izleyicilerin binlerce isteğe bağlı TV şovunu ve filmi reklamsız izlemesine izin vererek akış hizmetini başlattı. On yıl sonra Netflix, eleştirmenlerce beğenilen TV şovları (Dördü Daredevil, House of Cards, Stranger Things ve Luke Cage), filmler ve orijinal komedi spesiyalleri düzenleyerek eğlence dünyasının en büyük isimlerinden biri haline geldi.

Buna rağmen, tüm Netflix filmleri ve şovları için indirmeler mevcut değildir. Bu, Netflix’in indirmelere izin vermek için içerik oluşturucudan uygun haklara sahip olmasına büyük ölçüde bağlıdır. Tipik olarak, Ozark ve Money Heist gibi Netflix orijinalleri indirilebilir. iPhone, iPod touch veya iPad’inize Netflix TV şovları ve filmleri indirirken sorun mu yaşıyorsunuz? Bağlantı sorunları, çakışan ayarlar ve yanlış yapılandırmalar gibi çeşitli sebeplerle genelde indirmelerin durmasına ya da başarısız olmasına neden olmaktadır. Aşağıda, iOS’ta Netflix film indirmiyor sorununu çözme adımlarından bahsettik.

iPhone’da Netflix İndirmeme Sorununu Düzeltmenin 4 Yolu

İndirmeler için Cihaz Sınırını Kontrol Et ve Kaldır

Adım 1: iPhone’unuzda Netflix uygulamasını açın.

Adım 2: Profil ana sayfanızda sağ üst köşedeki profil simgesine tıklayın.

Adım 3: Hesap’a dokunun.

Adım 4: Aşağı kaydırın ve İndirme Cihazlarını Yönet’e dokunun.

Adım 5: Netflix hesabınızı kullanan kayıtlı cihazlar listesinden.

Adım 6: Cihazı Kaldır’a dokunun.

Adım 7: Hesabınızdan cihaz(lar)ı kaldırdıktan sonra, ‘Hesaba Dön’ düğmesine dokunun.

iPhone'da Netflix İndirilemiyor Sorunu
iPhone’da Netflix İndirilemiyor Sorunu

iPhone’da Wi-Fi için Düşük Veri Modunu Devre Dışı Bırak

Adım 1: iPhone’unuzda Ayarlar uygulamasını açın.

Adım 2: Wi-Fi’ye dokunun.

Adım 3: Bağlı Wi-Fi ağınızın adının yanındaki ‘i’ simgesine dokunun.

Adım 4: Özelliği devre dışı bırakmak için Düşük Veri Modu’nun yanındaki geçiş düğmesine dokunun.

Adım 5: Ayarlar uygulamasını kapatın, Netflix’i açın ve sorunun çözülüp çözülmediğine bakın.

Wi-Fi Üzerinden İndirmenin Etkin olup olmadığını Kontrol Edin

Adım 1: iPhone’unuzda Netflix uygulamasını açın.

Adım 2: Sağ üst köşedeki profil simgesine dokunun.

Adım 3: Uygulama Ayarları seçeneğini seçin.

Adım 4: Uygulama Ayarları menüsünde, İndirilenler altında ‘Yalnızca Wi-Fi’nin etkinleştirildiğinden emin olun.

iPhone’da Ağ Ayarını Sıfırla

Adım 1: iPhone’unuzda Ayarlar uygulamasını açın.

Adım 2: Aşağı kaydırın ve Genel’e dokunun.

Adım 3: Aşağı kaydırın ve Aktar veya Sıfırla üzerine dokunun.

Adım 4: En alttaki Sıfırla’ya dokunun.

Adım 5: Seçenekler listesinden Ağ Ayarlarını Sıfırla’yı seçin.

Adım 6: İşleminizi onaylamak için iPhone Parolanızı girin.

The post iPhone’da Netflix İndirilemiyor Sorunu Nasıl Onarılır? first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/iphoneda-netflix-indirilemiyor-sorunu-nasil-onarilir/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?