Minecraft’ta Kamp Ateşi Nasıl Yapılır?

Minecraft'ta Kamp Ateşi Nasıl Yapılır?

Minecraft piyasaya çıktığı 2011’den bu yana PC, Xbox One, Nintendo Switch ve Android cihazlar da dahil olmak üzere çeşitli platformlarda satılan 238 milyondan fazla kopya ve aylık yaklaşık 140 milyon aktif oyuncuyla tüm zamanların en çok satan video oyunu haline geldi. Minecraft oyuncuları, neredeyse sonsuz bir dünyayı keşfederek hammadde madenciliği yapıyor, aletler ve eşyalar yapıyor ve yapılar ve makineler inşa ediyor. Bu eğitim, Minecraft’ta kamp ateşi yapmak için bilmeniz gereken her şeyi kapsayacaktır.

Minecraft Kamp Ateşi Nedir?

Köy ve Yağma güncellemesi olan Sürüm 1.14’te Minecraft’a kamp ateşleri eklendi. Çiğ gıda maddelerini pişirmek, arıları yatıştırmak veya ışık kaynağı olarak kullanabileceğiniz bloklardır. Bunları ayrıca duman sinyalleri oluşturmak veya tuzak blokları olarak da kullanabilirsiniz. Kamp ateşi bloğunun ayrıca, normal bir kamp ateşinden daha fazla hasar veren ve Piglinleri püskürten, ruh kamp ateşi adı verilen turkuaz alevli daha sönük bir çeşidi vardır.

Minecraft’ta Kamp Ateşi Nasıl Yapılır?

Bir kamp ateşi oluşturmak için atmanız gereken üç adım:

  1. Bir Üretim Tablosu Yapın

Henüz yapmadıysanız, bir zanaat masası yapın. Odun toplamak için herhangi bir ağaca yumruk atın veya balta kullanın. Envanterinizde, dört tahta kalas yapmak için zanaat ızgarasına bir tahta blok koyun. Bir üretim masası yapmak için ahşap kalasları üretim ızgarasının tüm yuvalarına yerleştirin. Üretim masasını kullanmak için herhangi bir yere yerleştirin.

Minecraft'ta Kamp Ateşi
Minecraft’ta Kamp Ateşi
  1. Malzemelerinizi Toplayın

İşte bir kamp ateşi yapmak için ihtiyacınız olacak:

  • Üç tahta blok. Soyulmuş ahşap kütükler, soyulmuş ahşap ve hifler de kullanabilirsiniz.
  • Üç tahta çubuk. Bunları, işleme ızgarasının ortasına ve diğerini altına bir tahta kalas koyarak işleyebilirsiniz. Bunlar ayrıca ölü ağaçlardan düşer veya balık tutarken bulabilirsiniz.
  • Bir parça kömür veya odun kömürü. Kömür cevherini kazma veya eritilmiş odunla çıkarabilirsiniz. Bunları mafya damlalarında veya sandıklarda da bulabilirsiniz.
  1. Kamp Ateşi Yapın

Üretim masasına gidin ve blokları aşağıdaki üretim tarifine göre yerleştirin:

  • Üretim ızgarasının ikinci sırasının ortasına kömür veya odun kömürü yerleştirin.
  • Kömürün/kömürün üstüne ve her iki yanına birer çubuk koyun.
  • Şimdi alt sıra boyunca üç kütük yerleştirin.

İşte! Artık bir kamp ateşiniz var.

The post Minecraft’ta Kamp Ateşi Nasıl Yapılır? first appeared on Güncel Paylaşım.



source https://www.guncelpaylasim.com/minecraftta-kamp-atesi-nasil-yapilir/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Histereskopi

Kamuda Çalışan Taşeron İşçiler İçin Yönetim Sistemi

Instagram Hikayesinde Arka Plan Rengi Nasıl Değiştirilir?